دسته‌بندی نشده
موضوعات داغ

برترین تولید کننده یاتاقان UCP در خاورمیانه

یاتاقان ucp

 

یکی از انوع هوزینگ ها ،سری UCP یا یاتاقان های دو پیچ می باشد. یاتاقان ucp  که در صنایع مختلف کاربرد دارد ، جز جدایی ناپذیر بلبرینگ می باشد. به این یاتاقان ها حلزونی ، دو پیچ یا ایستاده هم می گویند . آنها در اصل یک پایه نگهدارنده برای شفت در حال
دوران می باشد که معمولا از آهن یا چدن ساخته می شوند.این المان مهم صنعتی در دنیا تولید کنندگان متفاوتی دارد. به طوری که
در میان معتبرترین برندهای تولید کننده این قطعه می توان به برند MTN و SKF اشاره نمود.

تولید کننده یاتاقان UCP در خاورمیانه

شرکت کامیار گستر خاورمیانه با نام سابق گروه بازرگانی عدالتی ،  طی این سالها تمام همت و تلاش خود را برای راه اندازی خطوط تولید قطعات مهم صنعتی به کار گرفته است . به یاری خداوند متعال و تلاش کارشناسان مجرب و توانمند این مجموعه ،با راه اندازی خط تولید یاتاقان UCP ، توانسته گوشه ای از تلاش های خود را جهت خودکفایی کشور عزیزمان نشان دهد. البته با راه اندازی این خط تولید حتی در سطح خاورمیانه میتوانیم توانمندی مهندسان ایرانی و حتی صادرات این قطعه مهم را به کشور های دیگر را نشان دهیم .

نوشته های مشابه

 

یاتاقان UCP
یاتاقان UCP

هدف مجموعه کامیار گسترخاورماینه با راه اندازی خط تولید UCP ، جدای از خودکفایی ، کوتاه کردن دست توزیع کنندگان بی کیفیت این محصول و ایجاد یک ساختار نظامند هم در خصوص توزیع و هم قیمت گذاری می باشد .
عموما یک یاتاقان صنعتی با کیفیت باید از موادی محکم تولید شده باشد تا بتواند به خوبی بارهای شعاعی و محوری را دفع کند. در همین راستا این مجموعه با مهندسی دقیق و استفاده از متریال خوب و با کیفیت تمام همت و تلاش خود را به کار گرفته است تا در این عرصه به یکی از بهترین برندهای جهانی تبدیل شود.

یاتاقان UCP
یاتاقان UCP

یاتاقان های  UCP تولید شرکت کامیار گسترخاورماینه در صنایع مختلف کشاورزی، راهسازی و ساختمانی ، نساجی و بسته بندی و سایر صنایع کاربرد دارد.

امیدوارم با حمایت و پشتیبانی شما دوستان و مشتریان عزیز، بتوانیم موفقیت های بیشتری در زمینه تولید کسب کنیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا