موبایلهدفون

بهترین ایرپادهای اپل برای خرید در سال 2024

ایرپادهای سال 2024

در این مقاله قصد داری در خصوص ایرپادهای اپل صحبت کنیم.هدفونی های بی سیمی که بعد از سال 2016 توانسته فروش و تقاضای خوبی داشته باشد.

ایرپاد اپل

ایرپادها ،هدفون‌های بلوتوث بی‌سیمی هستند که توسط شرکت اپل طراحی شده‌اند. این هدفون‌ها برای اولین بار در 7 سپتامبر 2016
در کنار آیفون 7 معرفی شدند. در عرض دو سال،آنها به محبوب‌ترین لوازم جانبی اپل تبدیل شدند.ایرپادها دو مدل هستند، AirPods Pro و AirPods Max .نسل دوم AirPods Pro جدیدترین هدفون های اپل هستند.

بهترین هدفون حذف نویز

مهندسان و تحلیلگران این محصول ، تجهیزات صوتی را برای دهه‌ها آزمایش کرده‌اند و همه چیز را از هدفون‌های ارزان قیمت گرفته تا هدفون‌های حذف نویز و هدفون‌های در حال اجرا بررسی کرده‌اند . در جدیدترین ارزیابی‌های آزمایشگاهی بیش از 300 ساعت زمان
گوش دادن با بیش از 25 جفت هدفون ، از جمله آخرین AirPods Pro 2 و AirPods Max را بررسی کرده اند.
آنها برای محدود کردن انتخاب های برتر هر جفت را از نظر راحتی و طراحی، عملکرد صوتی، عمر باتری و موارد دیگر آزمایش کرده اند.
آنها همچنین بازخورد مصرف‌کنندگان را در نظر گرفته اند که نظرات خود را به اشتراک گذاشتند، که AirPods در طول روز چقدر خوب باقی می‌ماند و آیا کیفیت صدای آنها با هیاهوها مطابقت دارد یا خیر . با توجه به داده‌های آزمایشی و بازخورد مصرف‌کنندگان ، AirPods Pro بهترین ایرپادهای اپل هستند که می‌توان خرید کرد. ایرپادهای پرو قوی‌ترین عملکرد حذف نویز را در میان هدفون‌هایی که دیده ایم ارائه می‌کند و صدایی دلپذیر را ارائه می‌دهد که بر وضوح فرکانس پایین و بالا تأکید دارد.

 

ایرپاد اپل
ایرپاد اپل

به طور کلی بهترین ایرپادهای اپل کدامند؟

در حالی که می توان استدلال کرد که هدفون های ایرپاد مکس با اندازه کامل بهترین ایرپادهای کلی هستند، من فکر می کنم هدفون های مقرون به صرفه تر AirPod Pro 2 در مجموع ایرپادهای با ارزش تر و بهترین ایرپادها هستند. آنها مجهز به تراشه جدید H2 اپل و شارژ USB-C (به جای Lightning) می باشند.ایرپادهای پرو آخرین نوع هدفون های هستند که تا الان منتشر شده اند و با انتشار iOS  iPadOS 17 و TVOS 17 دارای ویژگی های جدیدی هستند. این ویژگی ها شامل صدای تطبیقی است. حالتی که حذف نویز را با شفافیت و حالت «آگاهی مکالمه» ترکیب می‌کند که به‌محض شروع به صحبت کردن، به‌طور خودکار صدای چیزی را که گوش می‌دهید کاهش می‌دهد. به این ترتیب، همه به دنبال هدفون‌های ایزوله‌کننده صدا با سری گوش سیلیکونی نیستند. گاهی کیفیت مطلوب صدا و حذف نویز بسیار مهم است.
جدیدترینAirPod Pro (نسل دوم)با شارژ USB-C،ایرپادهای اصلی را با افزودن قابلیت‌های حذف نویز به سطح بالاتری رساند که برقراری تماس هندزفری در خیابان‌های پر سر و صدا را آسان‌تر از همیشه می‌کند. از آنجایی که AirPod Pro 2 به گونه‌ای طراحی شده است که مجرای گوش را با نوک‌های سیلیکونی ببندد، نه تنها راحت‌تر از ایرپادهای سنتی هستند، بلکه تناسب ایمن‌تری ارائه می‌دهند که در هنگام حرکت بهتر می‌مانند. پیدا کردن اندازه مناسب برای گوش بسیار ساده تر است.علاوه بر طراحی جدید و بهبود یافته، این مدل نسل دوم به لطف تراشه H2 اپل، کیفیت صدا با وضوح و عمق زیاد و همچنین عملکرد کلی را بهبود بخشیده است. طبق گفته اپل، حذف نویز دو برابر قدرتمندتر از نسل قبلی است.در آزمایش‌های آزمایشگاهی اخیر،قابلیت‌های حذف نویز AirPod Pro 2 با برخی ازهدفون‌های روی گوش قابل مقایسه بود که معمولاً در جدا کردن نویز پس‌زمینه بهتر عمل می‌کنند.
حداقل می توان گفت، این جفت دارای برخی از بهترین کیفیت صوتی است که از AirPod دریافت می کنید. هنگام آزمایشAirPod Pro نسل دوم،کارشناسان تحت تاثیر قرار گرفتند که چگونه صداهای شلوغ خیابان های نیویورک مسدود می شوند.
در حمل و نقل عمومی و چقدر آسان بود که هر زمان که نیاز بود به سادگی با فشار دادن پایه AirPod به حالت شفافیت بروید. اپل همچنین اخیراً قابلیتی به نام «آگاهی مکالمه» اضافه کرده است – هنگامی که شروع به صحبت می‌کنید، حجم صدای شما به‌طور خودکار همراه با هر نویز پس‌زمینه کاهش می‌یابد، بنابراین می‌توانید به طور یکپارچه به یک مکالمه گوش دهید. اما نکته‌ای که ممکن است بخواهید از آن آگاه باشید این است که تماس‌گیرندگان از طرف دیگر ممکن است صداهای محیطی مانند ترافیک و باد را که هدفون‌های می‌گیرند بشنوند.
یکی از تسترها می گوید: «گوش دادن به موسیقی در صدای فضایی تجربه بسیار زیبایی است و متوجه می شوم که به دلیل شفافیت صدا، متوجه نت هایی در پس زمینه موسیقی می شوم که قبلاً متوجه آن نشده بودم. با این حال، آزمایش‌کنندگان خاطرنشان می‌کنند که اگرچه این ایرپادها انتخابی عالی برای رفت‌وآمد و ورزش هستند، اما ممکن است گهگاه از گوش بیرون بیفتند و با وجود نکات سیلیکونی، همیشه مناسب نیستند. اگر از قبل ایرپاد پرو دارید لازم نیست عجله کنید و به این آخرین مدل ارتقا دهید، زیرا آنها تقریباً یکسان هستند . تفاوت اصلی این است که جدیدترین مدل دارای یک پورت USB-C (دیگر کابل لایتنینگ نیست!) و مقاومت در برابر گرد و غبار دارد. اینکه آیا این 40 دلار بیشتر ارزش دارد یا نه، به شما بستگی دارد، اما متخصصان ما جدیدترین AirPod Pro 2 را کاملاً توصیه می‌کنند که همچنان با MagSafe و شارژ بی‌سیم از طریق کیس همراه سازگار است.

 

ایرپاد اپل
ایرپاد اپل

 

کیف شارژ یک AirPod Pro اصلی از مواد پلاستیکی با کیفیت بالا ساخته شده و روکشی صاف و مات دارد. این کیف دارای یک چراغ
LED در جلو و یک درب مغناطیسی است که امکان قفل ایمن را فراهم می کند. همچنین یک دکمه صاف در پشت قاب تعبیه شده
است که می توان آن را فشار داد تا فوراً با سایر دستگاه ها جفت شود.

ایرپاد اپل
ایرپاد اپل

نحوه تمیز کردن ایرپاد

ممکن است AirPod خود را هر روز شارژ کنید، اما آیا آنها را تمیز می کنید؟ حتی اگر به وضوح کثیف نباشند، احتمالاً می توانند از
یک شستشوی خوب استفاده کنند.خاک و جرم گوش نه تنها می توانند در شکاف جوانه های شما بچسبند و صدا را خفه کنند، بلکه
می توانند باکتری ها را نیز در خود جای دهند.قرار دادن مکرر هدفون در گوش بدون ضدعفونی کردن آنها می تواند باکتری را به کانال گوش منتقل کند که می تواند منجربه عفونت شود.بنابراین تمیز کردن ایرپاد مهمترین قسمت استفاده از آن است.
اما تلاش برای تمیز کردن هدفون‌های خود به روش اشتباه می‌تواند به آن‌ها آسیب برساند، حتی اگر ضدآب باشند. نگران نباشید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را به روش صحیح انجام دهید.
اپل چند پیشنهاد برای تمیز کردن AirPod شما دارد. یکی از روش های توصیه شده استفاده از دستمال مرطوب ضد عفونی کننده یا الکلی برای تمیز کردن سطوح بیرونی است . اما از آن روی مش اسپیکر استفاده نکنید. اگر از هر مایعی برای تمیز کردن هدفون خود استفاده می کنید، قبل از استفاده آنها را کاملا خشک کنید. برای مش های میکروفون و بلندگو، از یک گوش پاک کن نرم استفاده کنید
تا به آرامی آلودگی ها را پاک کنید. خیلی محکم فشار ندهید، زیرا نمی خواهید موم را از طریق مش فشار دهید. خارج کردن آن از آنجا تقریبا غیرممکن خواهد بود.
بعضی از متخصصان این حوزه استفاده از Fun-Tak (یک چسب قابل استفاده مجدد و قابل جابجایی است که جایگزین مناسبی برای چسب، منگنه و آهنربا می باشد.) را برای حذف جرم گوش باقی‌مانده پیشنهاد می‌کند. برای انجام این کار Fun-Tak را به هم بمالید تا گرم شود و سپس آن را روی بلندگو فشار دهید. سپس می توانید از یک خلال دندان چوبی برای خراش دادن هر چیزی که به طرفین گود بلندگو چسبیده است استفاده کنید. اگر می خواهید فقط به محصولات اپل بچسبید، این شرکت غول فناوری، پارچه پولیشی مخصوص خود را به بازار عرضه کرده که قیمت آن 19 دلار است و قابلیت سازگاری دارد.
در حالی که به نظر نمی‌رسد AirPod ها قابلیت سازگاری با یک پارچه را داشته باشد، اما همچنان می‌تواند برای طرفداران سخت‌افزار اپل که می‌خواهند به هدفون‌هایشان درخشش دهند، مفید باشد. در غیر این صورت، ممکن است به دنبال یک پارچه میکروفیبر اولیه برای گردگیری خارجی باشید.

تشخیص اصل بود ایرپاد

اپل به چیزهای زیادی معروف است، یکی از آنها بسته بندی نمادین آن است. به همین دلیل است که هنگام تعیین اصالت AirPod Pro خود، بازرسی بسته بندی محل خوبی برای شروع است.
ایرپادهای اصلی در یک جعبه سفید محکم و شفاف با تصویر محصول در جلو عرضه می شوند. این جعبه همچنین لوگوی اپل و نام محصول را به وضوح نشان می دهد. اگر AirPod Pro شما در جعبه‌ای ارزان‌قیمت با متن و تصاویر تار (یا اصلاً وجود ندارد)، این یک پرچم قرمز است. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید اشتباهات املایی و دستور زبان است. اپل به طراحی و بسته بندی محصولات خود توجه زیادی دارد، بنابراین اشتباهات تایپی و چاپی بسیار بعید است. اگر متوجه هر یک از این علائم شدید، به احتمال زیاد AirPod Pro شما جعلی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا