بلبرینگ و رولبرینگصنعت

مقایسه بلبرینگ تماس زاویه ای فوق دقیق فولادی و هیبریدی

بلبرینگ تماس زاویه ای

بلبرینگ های تماس زاویه ای فوق دقیق سرعت بالای شرکت NSK این بیرینگ ها در دو دسته «ساچمه فولادی» و «ساچمه سرامیکی» تولید می شوند.به بیرینگ هایی که رینگ داخلی و خارجی آن ها از جنس فولاد و غلتک های آن ها از جنس سرامیک می باشند، اصطلاحاً «بیرینگ های هیبریدی» نیز گفته می شود.

در این جا قصد داریم تا تفاوت های عملکردی این دو دسته را با ذکر مثال بررسی نماییم.

های مورد نظر برای انجام این مقایسه عبارتند از ۶۰BNR19 و ۶۰BER19 ساخت شرکت NSK در دو نوع فولادی و هیبریدی. بیرینگ های فولادی مورد نظر دارای پسوند S  می باشند و بیرینگ های هیبریدی نیز با پسوند H مشخص می گردند. توجه به این نکته ضروری است که پسوندهای یاد شده مربوط یه این نوع از بیرینگ ها و شرکت NSK می باشند.

بنابراین با تغییر شرکت سازنده و یا تغییر نوع بیرینگ، پسوندهای مربوط به فولادی یا هیبریدی بودن بیرینگ نیز تغییر خواهند نمود. همچنین انواع دیگری از بیرینگ های هیبریدی نیز وجود دارند که جنس رینگ های آن ها به جای فولاد بیرینگ معمولی از فولادهای خاصی است که بحث درباره آن ها را به فرصت دیگری موکول می کنیم.

نوشته های مشابه

جدول زیر برخی از ویژگی های انواع فولادی و هیبریدی بیرینگ های فوق را با هم مقایسه می نماید.


فروشگاه اینترنتی تپ تیز – فروش انواع بلبرینگ – خرید کالای صنعتی تپ تیز – خرید بلبرینگ و یاتاقان – رولبرینگ مقایسه بلبرینگ تماس زاویه ای فوق دقیق فولادی و هیبریدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا