بلبرینگ و رولبرینگصنعت

یونیت بیرینگ های مخروطی ویژه توپی چرخ خودرو

بیرینگ های مخروطی

بیرینگ های مخروطی معمولاً از بلبرینگ های تماس زاویه ای یا رولربیرینگ های مخروطی در توپی چرخ وسایل نقلیه استفاده می گردد که در وسایل نقلیه نسبتاً بزرگ، استفاده از رولربیرینگ های مخروطی به دلیل توانایی تحمل بار بیشتر و عمر کاری طولانی تر آن ها رایج تر است.
از طرفی دشواری های فنی تولید بیرینگ های مخروطی ویژه توپی چرخ به صورت یکپارچه موجب شده که در اغلب موارد، هم کارخانجات تولیدکننده خودرو و هم مکانیک های خودرو، اقدام به مونتاژ این قطعات به کمک پرس نمایند که این امر موجب بالا رفتن احتمال وقوع خرابی های مختلف و یا بروز صدای نامناسب در هنگام چرخش بیرینگ می شود.

طرح جدید بیرینگ شرکت NSK

در راستای حل این مشکلات، شرکت NSK به تازگی از توسعه فناوری یونیت بیرینگ های مخروطی ویژه توپی چرخ خود برای وانت ها، SUV های بزرگ و وسایل نقلیه تجاری خبر داده است.

در این محصول، شرکت NSK موفق به طراحی یک ساختار یکپارچه شده که نقش مؤثری در بهبود فرآیند نصب بیرینگ های توپی چرخ خواهد داشت.

این بیرینگ های جدید با بهره گیری از طراحی منحصر به فرد NSK در این حوزه و تکنولوژی کاهش اصطکاک این شرکت، با رویکرد افزایش قابلیت اطمینان در عملکرد این بیرینگ ها و کاهش میزان مصرف سوخت عرضه خواهند شد.

دستاوردهای مذکور به لطف استفاده از گریس های کم اصطکاک، نشت بندهای ویژه و طراحی خاص این بیرینگ ها به دست آمده است و تخمین زده می شود که میزان اصطکاک این بیرینگ ها در مقایسه با نمونه های عادی تا ۴۵ درصد کاهش یابد.

قابلیت های عملکردی این بیرینگ ها، موجب شده است که شرکت NSK برای فروش ۵ میلیارد ینی این محصول در سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی نماید.


فروشگاه اینترنتی تپ تیز – فروش انواع بلبرینگ – خرید کالای صنعتی تپ تیز – خرید بلبرینگ و یاتاقان – یونیت بیرینگ های مخروطی ویژه توپی چرخ خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا