آموزش و مقالاتبلبرینگ و رولبرینگصنعتویدیو

نحوه در آوردن بلبرینگ به وسیله بلبرینگ کش

نحوه در آوردن بلبرینگ به وسیله بلبرینگ کش – بلبرینگ ها یکی از اجزای مهم دستگاها می باشند که باید به درستی جا زده شوند که این کار باید با دقت و مهارت لازم انجام شود در غیر این صورت بلبرینگ ممکن است بشکند و دیگر قابل استفاده نباشد، هچنین دستگاه یا وسیله ای که بلبرینگ در آن جا زده شده دچار  آسیب جدی می شود و در نتیجه باعث ضرر و زیان قابل توجهی می شود.

اگر بخواهیم از بلبرینگ یا رولبرینگ در محل دیگری استفاده کنیم باید آنها را با همان دقتی که جازده ایم خارج سازیم.نیروی لازم باید به حلقه ای که می خواهیم در آوریم وارد شود.از پولی کش خاصی برای خارج کردن بلبرینگ یا رولبرینگ از شفت می توان استفاده کرد.فک پ.لی کش را باید به حلقه داخلی یا بخشی که پشت بلبرینگ یا رولبرینگ قرار گرفته است گیر داد.توصیه می شود که موقع طراحی محل بلبرینگ یا رولبرینگ شکاف یا سوراخ خای مناسب در شفت یا محفظه بلبرینگ یا رولبرینگ تعبیه کرد تا عمل درآوردن ساده تر انجام شود.

در اینجا شما یکی از راه های در آوردن بلبرینگ با بلبرینگ کش را مشاهده می کنید.
در آوردن بلبرینگ ها در  هر سایز با توجه به دستگاه یا وسیله می تواند متفاوت باشد که در این یکی از این روش ها را دیدید. شما چه روش هایی را پیشنهاد می کنید؟

مجله اینترنتی تپ تیزفروشگاه اینترنتی تپ تیز – نحوه در آوردن بلبرینگ به وسیله بلبرینگ کش – خرید بلبرینگ – بلبرینگ

نوید آبکار

نوید آبکار هستم ، کارشناس تولید محتوا تپ تیز ، 5 سال است که در این حوزه فعال هستم و علاقه زیادی به مطالب حوزه دیجیتال و صنعت دارم که همواره باعث شده هرگز از این مورد دلسرد نشم و با اشتیاق زیادی کارم رو ادامه بدم تا بتونم در این زمینه به ایده آل هام برسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا