آموزش و مقالاتتسمهصنعتویدیو

تسمه چیست و آموزش در آوردن تسمه [ویدئو]

تسمه یک حلقه از ماده‌ای انعطاف‌پذیر است که برای ایجاد پیوند مکانیکی و انتقال انرژی بین دو یا چند شفت استفاده می‌شود.
تسمه‌ها به دور پولی‌ها پیچیده حلقه می‌زنند. در یک سامانهٔ دارای دو پولی ممکن است هر دو پولی در یک جهت به گردش درآیند یا تسمه به صورت ضربدری باشد تا جهتشان مخالف گردد.به عنوان یک عامل حرکت، تسمه نقاله یکی از کاربردهای تسمه است که در آن از تسمه برای حمل بار بین دو نقطه استفاده می‌شود.

تسمه ها از انواع قطعات پرکاربرد صنعتی هستند که بر خلاف بسیاری قطعات صلب صنعتی بصورت منعطف تولید میشوند. انواع مختلفی از تسمه صنعتی در صنایع مختلف و با اهداف مختلف و از جنس های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. تنوع این قطعه صنعتی که با نام تسمه صنعتی تولید و عرضه میشود بسیار گسترده بوده در سایز های مختلف و با برند های مختلفی تولید میشود. پر کاربردترین نوع تسمه های صنعتی تسمه انتقال قدرت، تسمه نقاله، تسمه وی بلت V ، تسمه تایمینگ و تسمه های دنده مخصوص می باشند.

آموزش در آوردن تسمه

در آوردن تسمه ممکن است برای بعضی افراد کار سختی باشد، به طوری که در هنگام سعی در جداسازی تسمه دست ها ممکن است زخم یا آسیب ببینند. در این ویدئو آموزش در آوردن تسمه را مشاهده می کنید که به راحتی می توان تسمه را جدا کرد بدون آسیب به دست ها و در زمان کوتاه.

این کار راه های مختلفی دارد و این ویدئو یکی از آن راهکار ها می باشد.
شما چگونه تسمه را در می آورید؟

مجله اینترنتی تپ تیزفروشگاه ایترنتی تپ تیز – آموزش در آوردن تسمه – تسمه – خرید تسمه

نوشته های مشابه

نوید آبکار

نوید آبکار هستم ، کارشناس تولید محتوا تپ تیز ، 5 سال است که در این حوزه فعال هستم و علاقه زیادی به مطالب حوزه دیجیتال و صنعت دارم که همواره باعث شده هرگز از این مورد دلسرد نشم و با اشتیاق زیادی کارم رو ادامه بدم تا بتونم در این زمینه به ایده آل هام برسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا