معرفی برندمعرفی برند های صنعتی

معرفی برند DPI و هر آنچه باید درباره آن بدانیم

بلبرینگ dpi

معرفی برند DPI

بلبرینگ DPI – احتمالا اگر با بلبرینگ سروکار دارید تا به حال اسم بلبرینگ DPI به گوشتان رسیده است. این کمپانی برینگ سازی DPI (دی پی آی) در سال 1983 در شهر پونا هند تاسیس شده. تولیدات این کمپانی در ابتدا با انواع بلبرینگ ها آغاز شد و سپس تولیدات خود را به صورت تخصصی در زمینه رولبرینگ های مخروطی با کیفیت بالا آغاز کرد.

کمپانی DPI در طول دوران فعالیت خود توانست به رتبه اول تولید بلبرینگ در کشور هند دست پیدا کند  و این موفقیت را مدیون تولیدات با کیفیت و همچنین قیمت مناسب محصولاتش بود. اما این پایان موفقیت های برند DPI نبود و این کمپانی توانست در سال 1994 صادرات محصولاتش را به کشور های خاورمیانه و آمریکای جنوبی آغاز کند. همچنین این برند برای گسترش تولیدات خود و صادرات بیشتر به دیگر کشور ها، تولیداتش را در کشور چین با تاسیس کارخانه ای جدید آغاز کرد و امروزه عمده محصولات کمپانی DPI در کشور چین تولید می شود.

شرکت بلبرینگ DPI متریال مرغوب را در محصولات خود استفاده میکند. اما با توجه به اینکه محصولات این برند همگی اقتصادی و اکونومیک هستند محصولات خودرا با متریالی در خورد قیمت خود عرضه میکند. این کمپانی به دلیل مشتری مداری و استراتژی که در پیش گرفته از ابتدا تولیدات خود را با قیمت های مناسب و پایین به بازار عرضه می کند. به طوری که در بین برند های چینی بازار بلبرینگ جزو ارزان ترین و اقتصادی ترین برند ها نیز شناخته می شود.

شرکت DPI از جمله برند های اقتصادی شناخته شده در جهان صنعت می باشد که توانسته با تولیدات فراوان همواره پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد.  تولیدات این کمپانی در صنایع مختلف از جمله: ماشین آلات، کارخانه ها، صنایع کشاورزی، معادن و فولاد مورد استفاده قرار می گیرد.

بلبرینگ DPI در بازار ایران

بلبرینگ های DPI در بازار ایران خریداران بسیار زیادی دارد و از برند های شناخته شده چینی می باشد که به علت قیمت ارزان و کیفیت مطلوب تبدیل به یک برند پر فروش در سطح صنعت ایران شده است. عمده واردات بلبرینگ و رولبرینگ های DPI در ابتدا محدود به یک یا چند شرکت بود اما با گذشت زمان محصولات این کمپانی را تعداد بیشتری از وارد کنندگان، وارد بازار بلبرینگ ایران نمودند. امروزه رقابت در بین برند های ارزان قیمت به اوج خود رسیده و برند دی پی آی همچنان توانسته برندی پیشرو در رقابت با دیگر برند ها باشد.

لیست قیمت بلبرینگ و رولبرینگ های DPI

در بازار ایران لیست قیمت محصولات DPI به راحت یافت نمی شود اما هر لیست بسته به شماره فنی های وارد شده توسط وارد کنندگان محدود شده است و طبیعتا در هیچکدام از لیست ها خبری از مشخصات و توضیحات مخصوص هر دسته یا شماره فنی نیست.

اما سایت اینترنتی تپ تیز با ارائه لیست قیمت کامل محصولات این برند و توضیحات مخصوص هر دسته از بلبرینگ ها و رولبرینگ ها و همچنین مشخصات کامل هر بلبرینگ. توانسته راه حل راحتی را برای خریداران محصولات این فراهم نماید تا  خریداران محترم به توانند پس از مطالعه توضیحات، مشاهده مشخصات و ابعاد هر کدام از بلبرینگ ها به صورت جداگانه، اطمینان خاطر از خرید محصول مدنظر خود را بدست آورند. شما می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی تپ تیز نسبت به خرید بلبرینگ های مدنظر خود از برند DPI با بهترین قیمت اقدام نمایید.

بلبرینگ شیارعمیق برند DPI

بلبرینگ های شیارعمیق همیشه در دسته پر مصرف ترین بلبرینگ ها در هر صنعتی قرار دارند، که نیازمند سرعت بالا، تحمل بالا در مقابل فشار های محوری و شعاعی  و همچنین مقاوم در برابر پوسیدگی و  گرد و خاک هستند. کمپانی DPI با رعایت تمام استاندارد ها در تولید بلبرینگ های خود توانسته در این موارد نیز موفق عمل کند.

این شرکت بلبرینگ های شیارعمیق را در سه نوع ساده، واشر پلاستیکی (2RS) و واشر فلزی (ZZ) تولید و به بازار عرضه می کند. بلبرینگ هایی که دارای واشر های پلاستیکی و فلزی می باشند کاربرد متفاوتی در هر وسیله یا دستگاه دارند، البته بیشتر کاربرد این واشر ها برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل بلبرینگ می باشد.

رولبرینگ های بشکه ای برند DPI

رولبرینگ های بشکه ای بیشتر در صنعت به خصوص ماشین آلات، دستگاه های سنگین، کارخانه های فولاد و سنگ شکن ها و غیره. استفاده می شوند به همین دلیل نیازمند استقامت بسیار بالایی هستند، که باید فشار های فوق سنگین شعاعی و محوری و غیره. را به خوبی تحمل کنند و استقامت بالایی از خود نشان دهند. به همین دلیل است که قیمت این دسته از بلبرینگ ها نسبت به ابعادشان بیشتر از دیگر دسته های رولبرینگ و بلبرینگ است.

اما شرکت دی پی آی با ارائه محصولات با کیفیت که در تولید آن ها از فولاد سخت کاری شده و متریال با کیفیت استفاده می کند. همچنین قیمت مناسب، این محصولات را روانه بازار می کند تا خریدارانی که با هزینه کم بدنبال رفع اشکالات دستگاه های خود هستند به توانند با خرید این رولبرینگ ها به محصول دلخواه خود دست پیدا کنند.

رولبرینگ های مخروطی برند DPI

رولبرینگ های مخروطی یا کنی کاپ از دیگر تولیدات کمپانی DPI می باشند. این رولبرینگ ها شامل دو بخش: سری مخروطی شکل و قطعه اصلی آن هستند که در اصطلاح به این دو قطعه کنی کاپ گفته می شود.

دامنه کاربرد این رولبرینگ ها بسیار وسیع می باشد و در عرصه خودروسازی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند که بیشتر برای چرخ های جلو و عقب خودرو ها استفاده می شوند. گاهی رولبرینگ های مخروطی را به شکل آهن ربایی یا مغناطیسی می سازند که سری مخروطی شکل و بدنه بلبرینگ جذب یک دیگر می شوند.

بلبرینگ و متعلقات برند DPI

کمپانی دی پی آی در دسته های دیگری مانند: بلبرینگ های تماس زاویه ای، بلبرینگ های کف گرد، رولبرینگ های استوانه ای، بلبرینگ های خودتنظیم، کروی شعاعی و غیره. تولید دارد و البته تولیدات این شرکت تنها در ساخت بلبرینگ و رولبرینگ خلاصه نمی شود و انواع یاتاقان ها لوازم جانبی آن ها و چاکنت ها و … تولید انجام می دهند.

 

این شرکت سعی کرده تا با ارائه ارزان ترین قیمت ها و کیفیت مطلوب مشتریان خود را راضی نگه دارد و تا کنون در این امر موفق عمل نموده است.

منبع
ویکی پدیا فارسیوب سایت رسمی شرکت بلبرینگ DPI

نوید آبکار

نوید آبکار هستم ، کارشناس تولید محتوا تپ تیز ، 5 سال است که در این حوزه فعال هستم و علاقه زیادی به مطالب حوزه دیجیتال و صنعت دارم که همواره باعث شده هرگز از این مورد دلسرد نشم و با اشتیاق زیادی کارم رو ادامه بدم تا بتونم در این زمینه به ایده آل هام برسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا